3 Eylül 2012 Pazartesi

Venice Beach





Bohem tarzda yaşamı tercih edenlerin mekanı Venice Beach. Los Angeles'ın zengin  yaşam tarzına  inat bir okdr hippi ve salaş . Kendi çapında sanatını icra edenlerinden tutun, paten ve kaykay yapanlara kadar her çeşit insanı görebileceğiniz, kalabalık bir yer.
 Burayı  bohem tarzından dolayı gerçekten sevdim. Zaten sahil şeridinde en çok Venice Beach ve Santa Monica plajını beğendim.

Bu arada  burada ne yapılır nerede ne yenir gibi bilgilerini paylaşmıyorum. İlerleyen günlerde gezi blogum Trendybavul'da detayları paylaşacağım. Bu yüzden rotasını buraya çevirecekler, gezi blogumu takibe almanızı tavsiye ederim.

 Venice beach has a bohemian style (maybe that’s why I liked this place most)  beside the high level life style of Los Angeles. Art lovers, bohemians , skateboarders, rollerblades are typical symbols of this place.





Bu fotoğrafı seviyorum!



Hoodie: Nike                   Short : Bershka                 Sunnies: American Apparel




Bu kız bana Batman'deki two face'i hatırlattı.





Los Angeles'lı bloggerlar gerçekten çok şanslı çünkü fotoğraf çekilecek muhteşem grafitiler ve mekanlar var.




Next post is Malibu Beach  & Santa Monica Pier

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder