23 Eylül 2012 Pazar

Lace Jacket


dantel ceket,lace jacket, blogger outfit, blogger kombini,yırtık jean, jimmy choo sandals
Lace Jacket : Dantel Ceket: Zara       Jean: Diesel           Sunnies / Güneş Gözlüğü: Urban Outfitters

 Wedges / Dolgu Topuk Sandaletler: Jimmy Choo

Bu aralar haftasonlarımı İstanbul'a arıyorum. İstanbul'un eski semtlerini keşfetmek sanki yeni bir şehri keşfetmek gibi geliyor. Haftasonu alışkanlıklarımda mekan değişikliği yapıyorum. Eylül ayı zaten tatilde alınan kararların, kendine verilen sözlerin tutulmaya başlandığı, aksiyonların alındığı aydır. Ben buna İstanbul'u yeniden keşfetmekle başlıyorum.

Üzerimdeki jeanı bir çok postumda giydim aşinasınızdır.Yırtık bir jeanim olmadığından kotumu yırtıp bu hale getirmiştim. Dantel ceket ise sezonda göz koyup yine indirimde yakaladığım bir ürün. Geçiş döneminde dolaplar nedese pek bir trendy olmuyor. Genelde " daha ne kadar  giyerim bunu önümüz kış" mantığıyla hiç bir şey alınmaz ve sonrası "off giyecek birşeyim yok" durumuna gelir. Eğer ara sezon için alışveriş yapmayı  gereksiz buluyorsanız  siz de benim gibi indirim zamanını kollayabilirsiniz.

dantel ceket,lace jacket, blogger outfit, blogger kombini,yırtık jean, jimmy choo sandals

dantel ceket,lace jacket, blogger outfit, blogger kombini,yırtık jean, jimmy choo sandals

İstanbul'da bu manzarayı gören var mı?

dantel ceket,lace jacket, blogger outfit, blogger kombini,yırtık jean, jimmy choo sandals
Follow me on TWITTER - FACEBOOK - INSTAGRAM (TRENDYDOLAP )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder