12 Eylül 2012 Çarşamba

Precious Vintage Silk Skirt

Tweed Jacket / Tüvit Ceket: Zara        Skirt / Etek: my mum's , Annemin     Heels / Topuklular: Steve Madden
Bag / Çanta: Topshop




Annem, ben 2 yaşındayken almış bu eteğikendisine ve  sonrasında bana kalsın diye kaldırmış bir kenara. 27 sene sonra gün yüzüne çıkarttı. Aslında vintage desek yeridir.
Üzerimdeki ceketi ise sezonda çok beğenip almamıştım, indirimi beklemiştim. Gerçekten beklediğime değdi ve fiyatının 3'de birine aldım.

This skirt belongs to my mom. She was wearing it when I was 2 years old and  kept it  27  for years . So it's a real vintage:)
I liked this jacket in season and waited for buy in sale. Worth for it because I  really pay less.







Follow me on TWITER - FACEBOOK - INSTAGRAM AS TRENDYDOLAP

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder