31 Ocak 2012 Salı

Using Every Piece of Opportunity

Mekan: Aşşk Kafe, günlerden  Salı, saat: 08.00.Yurtdışındaki üst düzey yöneticilerin gelmesine ramak var. Bendeniz 2-3 kare alıp post yapma derdinde. Neyse ki bu halimi gören veya fotoğraflayan çalışma arkadaşlarım da ya benim gibi blogger ya da sıkı bir blog takipçisi. Kısacası derdimden anlayan insanlar.

Neyse, bu üzerimdeki pantolonu  blogta 2. kez yayınlıyorum. İlkini Paris gezimdeki posta görmüştünüz.Tık tık Bu postta bu pantolonu kalın kazakla kombin yaparak daha kışlık bir formatta soktum. Kazakların beline dolanan kemer görünümü seviyorum çünkü tek başına kazak giymek beni pek mutlu etmiyor eğer ki  bu bir Isabel Marant kazağı değil ise :)
Buarada bugün benim doğum günümmmm :)

LocationAşşk Cafe, Day is Tuesday, Hour: 08.00am, very close to foreign senior managers come for breakfast meeting.   I concerned to take a few pose for my blog. Lucky me! My colleagues are  also either a blogger like me or a strick blog follower.So that's not a wierd situation for us :)

 AnywayI'm publishing this pant twice with this post. I wore it  before in my Paris trip 
click to see.
I like the trend of belt worn over sweaters because I really don't feel well when I wear  sweater alone and that sweater is not Isabel Marant of course :)
Btw, Today is my birthday! o la laa :)
















Sweater / Kazak: Mango    Belt / Kemer: Ipekyol     Pant: Zara    Bag / Çanta: Marc by Marc Jacobs


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder