1 Ocak 2012 Pazar

First Outfit Of New Year

Bu kış kalın hırkalara fena sardım.Ayrıca bu zamana kadar Twist markası pek ilgi alanıma girmezdi ama bu sezon çok şey beğendim ve indirime girer girmez koşa koşa gittim aldım :)
Bu hafta Zara grup indirime giriyor kızlar kafanızda belirleyin alacaklarınızı. Bu hafta ayrıca benim için yogun olacak çünkü hsonu yogun bir kurs prog beni bekliyor, çok heyecanlıyım :)
Ayrıntılar haftaya :)
Herkese İyi haftalar..

This season I have a cardigan obsession. I coudn't stop myself to buy wool cardigans it's warming me up all winter :) This week is busy for me because I'm going to attend a few new course so I'm so excited.New beginnings :) I'll tell you detail soon.
Wish you a good week...

















Cardigan / Hırka: Twist
T-shirt: Twist
Legging /Tayt: Bershka
Boots: Mango
Bag / Çanta: Ninewest
Bracelet with star / Yıldızlı bilekli : Topshop
Brown leather Bracelet / Kahve deri bileklik: from Çeşme
Green bracelet / Yeşil bileklik: H&M

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder