16 Temmuz 2013 Salı

Red Look


 Hamileliğin ilk 3 ayında vucutta anormal bir değiliklik olmuyor, evet kıvrımlar biraz tuhaflaşıyor, karın alt  kısmında gerginlik hissediyorsunuz.Fakat ilk üç ay içerisinde mevcut dolabımla yola devam ettim.

3.ün ayın sonuna doğru skinny jeanlerimin fermuarlarını kapatamaz oldum. Pantolon üzerine uzun tunik ve gömlek giydim. Mahallenin delisi gibi fermuarı açık gezmek tedirgin edici biraz evet, gerçi tunikler güzel kamujle ediyor ama yine de öyle gezmek istemiyor insan.

Çareyi Zara'nın "mom" koleksiyonundaki pantolonda buldum. Beli düşük kenarı lastikli olan bir model.Neyse ki şuan elbise giyilebilecek bir dönemde olduğum için biraz rahatım. Şimdi 2. trimester dönemindeyim karnım belirginleşti fakat ben hamile kıyafeti almaya niyetim yok. Çok magaza gezdim rahat elbise bulabilmek için imdadıma sadece H&M yetişti. H&M, Asos ve Topshop'la bu dönemi geçirmeyi planlıyorum. Abartı yatırım yapmaya gerek yok  çünkü 2 ay da bir kıyafetlerin duruşu ve gobeginiz değişiyor.

Bu kırmızı elbisenin altına topuklu giyip düğüne bile gittim bu dönemde, yazın ise sandaletle sıradanlaştırdım. Fonsiyonel kıyafetler bu ilaç adeta.

Let's start maternity outfits on the blog with this post! First three months are not a big deal for finding clothes.There is no sharp changes in your body so I continued wearing same things. However after 3 months your bump looks more visible and you need more comfortable pieces. Bear in the mind that zara "mom" collection is a good option for finding maternity skinny pants.

I wore this red dress with mid heels when  I went to my friend's wedding ceremony. Combining with sandals   create an ordinary look. I love such a functional dress and really life savers in that moment.




Dress / Elbise: Zara      Sandals: Mango      Halhal / Anklet: Accesorize     Sunnies: Gio Armani




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder