6 Mart 2013 Çarşamba

Liked!


Sizi bilmem ama bu sezon öne çıkan parçalardan benim payıma düşen bir sürü parça var ve bu yüzden tasarımcılara buradan kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum.

İlk olarak pantolon-ceket takımlar şık olmanın en sade ve en abartısız hali hiç şüphesiz. Resort koleksiyonundan ayılıp bayıldığım Balmain, her ne kadar efor edilecek türden bir marka olmasa da onun tarzını uygun fiyatlara uyarlayacak bir "Robin Hood" marka elbet çıkacaktır!





Diğer bir  tarz ise evdeki rahatlığı sokağa taşımak.Pijama üstleri, kimono ceketler  benim gibi rahatına düşkünler için.

Geçen yaz aklımı çelen bu şort-ceket uygulaması için buradaki  kombin postuma göz atabilirsiniz. İlkbahar ve yaz sonu  hatta yaz akşamlarında şık ve rahat olmanın en rahat yolu.


Bir kaç sezondur sessiz ve derinden ilerleyen  pantolon üzeri etek, tunik, elbise trendi bu yaza daha da iddialı bir şekilde giriyor. Bir çok büyük markanın temel lookları arasında görülüyor. Rahatlığından hiç kuşku duymadım bu görüntüde bir kıyafet oluşturmak için sabırsızlanıyorum.Önceden yaptığım benzer kombini görmek için tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder