1 Aralık 2012 Cumartesi

New Look

kalem etek,deri etek,trendydolap,firmoo glasses,optik gozlukler,kombinler,kis kombinleri,botlar
Blouse / Bluz: Twist     Leather pencil skirt / Deri Kalem etek: Zara     Necklace / Kolye: Zara
Boots / Botlar: Ninewest        Bag / Canta: All Saints   Glasses / Gozlukler: from Firmoo.com





Gectigimiz gunlerde numarali gozluk arayisimdan bahsetmistim sizlere. Aslinda bu arayis yeni degil benim icin cunku ilkokuldan beri gozluklerimle ayrilmaz bir ikiliyiz ama  blogda suana kadar optik gozluklerimle pek gorunmedim. Neyse ben kemik ve renkli bir gozluk ararken firmoo.com`dan hediye oldu bu gozlukler. Internetten gozluk alma fikri kabus gibi gorunsede bu siteye fotografinizi yukluyorsunuz ve sectiginiz gozlukleri yuzunuzde birebir gorebiliyorsunuz. Ben de bu gozluklere bu yontemle sahip oldum. Buarada  first free program uygulamasiyla yilbasi hediyesi icin alternatif dusunebilirsiniz.Bir goz atin derim.

Buaralar biraz saglik sorunlarima biraz da canimi sikan baska etkenlere kafa yormakla geciyor gunlerim. Bu sene ne cabuk gecti diye de bir yandan soyleniyorum. Boyle bir ruh hali icerisindeyim buaralar anlayacaginiz neyse keyfi yerinde olanlarin canini da sikmayayim :)

Herkese keyifli haftasonlari dilerim...

Maria Callas hayranlarina gelsin,

Hi guys, as I told you before I was looking for an eyeglasses and finally I found it at firmoo.com.  Sound might be interesting because I know buying an eyeglasses or sunglasses from internet is always hard however firmoo.com is a really user friendly website. You can upload your photo and try on it. Mine is here.There is a wide range selection of eyeglasses. You should  also check first free program for christmas gifts.

Wish you a pleasant weekend! 
for all Maria Callas` funs...



kalem etek,deri etek,trendydolap,firmoo glasses,optik gozlukler,kombinler,kis kombinleri,botlar


kalem etek,deri etek,trendydolap,firmoo glasses,optik gozlukler,kombinler,kis kombinleri,botlar




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder