23 Ekim 2012 Salı

Las Vegas


las vegas photo,las vegas,las vegas fotoğrafı,las vegas tatili



Son olarak Las Vegas fotoğraflarıyla Amerika tatilime son noktayı koyuyorum ama bitmedi sabaha karşı olan uçuşumla başka bir şehri keşfetmek üzere yine ayrılıyorum buaralardan.

Vegas, tam bir show ve gösteriş dünyası. Konsept ve içerik olarak birbiriyle yarışan devasa kumarhane otelleriyle paranın su gibi aktığı bir yer.
Kaliforniya- Nevada arasında  adeta çölün ortasında giderken "death valley" gibi ölüm vadesi isimli yerlerden geçtiğinizde fotoğraflarda görulen Vegas'ın sadece serap olabileceğini düşünüyorsunuz ama gerçek.
 Vegas, her ne kadar küçük gibi görünse de yürüyerek gezmekte zorlanıyorsunuz. Ceasar's otelde kalmayı planlayanlar için bu oteli gezmek istiyorsanız 1 hafta konaklamalısınız. Çok ciddiyim!
Otelimizin karşısında alışveriş merkezini görünce "süper ben buranın altını üstüne getiririm" dedim. Alışveriş merkezinden çıktığımda küfür ediyordum çünkü sadece 3 mağazayı gelebildim. Evet ciddiyim alışveriş merkezini gezmeyi bi-ti-re-me-dim! Ve ginger denen aleti neden icat ettiklerini anladım.
Neyse siz şimdi fotoğrafların keyfini çıkartın oturduğunuz yerden :)

These are last photos from my west coast holiday in usa. Tomorrow morning I'll be on the way to discover new places so stay tuned and enjoy the Vegas photos!


las vegas photo,las vegas,las vegas fotoğrafı,las vegas tatili,bellagio fountain
Bellagio Fountains
Bellagio Lobby

wynn hotel,las vegas photo,las vegas,las vegas fotoğrafı,las vegas tatili,bellagio fountain
Our Hotel
wynn room,las vegas photo,las vegas,las vegas fotoğrafı,las vegas tatili,bellagio fountain
Our room view




Wynn Hotel pool

Venetian Hotel

venetian hotellas vegas photo,las vegas,las vegas fotoğrafı,las vegas tatili,bellagio fountain






Ceasar's Hotel



Las Vegas'a giderseniz Cirque du Soleil izlemeden dönmeyin.Çok şey kaçırmış olursunuz. Buaraya gelen gösterilerinden çok daha başarılı. Ağızım açık izledim.



Büyük Kanyon'da helikopter turu
hoover dam barajı
Hoover Dam
Yakıt ikmali için Arizona'dayız
grand canyon turu büyük kanyon
Grand Canyon
colorado nehri
Colorado Nehri

Follow me on Facebook- Twitter - Instagram (trendydolap)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder