14 Mayıs 2012 Pazartesi

Roseland

lila mint yeşil, nane yeşili,

Herkese iyi haftalar! Bir kaç posttur eskilerimi nasıl değerlendirdiğimle ilgili postlar yapıyorum, mevzu yine aynı. Bu üzerimdeki nane yeşili pantolon yaklaşık 10 senedir benimle ama ne zamandır ilgimi yitirmiştim. Malum bu sezon sorbe renkleri tavan yaptı ve elimde böyle bir parça varken ekstra harcama yapmak istemedim. Demode görünümlü paçalarını daralttırdım ve yeniden en gözde parçam oldu.
Şalıma gelirsek onunda bir 3 senesi vardır. Onu okdr çok taktım ki en sonunda gözümün göresi gelmedi ve dolabımın en ucra köşesine fırlattım. Çocukların oyuncaklarını saklama metodu gibi! Geçenlerde görünce çok mutlu oldum meğer ne özlemişim :) Bu tür basit yöntemlerle eskileri değerlendirmek pek keyifli oluyor.
Vee kolyem onu kendim yaptım ama öle bir mühendislik harikası değil.  Bana maliyeti 1TL. Hazır dantel parçasına ip taktım hepsi bu.
 Eminönü, Tahtakale ve Kapalıçarşı taraflarında gezmeye bayılırım. Babamın iş yerinden ötürü çocukluğumda çook sık gittiğim bir yerdi bu yüzden de iyi bilirim Han Han. Artık eskisi gibi fırsat bulup gidemesem de en kısa zamanda Kadıköy vapuruna atlayıp incik boncuk keşfine çıkacağımmm :)

Buarada saçlarımı nasıl buldunuz?

Lilac Top/ Lila Üst:Zara     Mint Pant/ Nane yeşili pant. Mng      Heels/ Topuklular: Steve Madden

Bag / Çanta: Zara       Lace Necklace / Dantel Kolye: made by me / Ben yaptım

Shawl /Şal: Eminönü                  Mint color bracelet / Nane yeşili bileklik: Zeynep Tosun

Purple Bracelet / Mor Bileklik : M by MJ                    Sunnies: Mng

First of all, have a nice week sweeties. This mint pant is with me for 10 years but lately I had lost my interest. Instead of buying a new colorful pant from the season I prefer to evoluate this. It had an old fashion leg style so tailor tapered the pant legs. Now it's wearable!
I wore this shawl approx 3 years and  I was so bored then  few months ago I put it down  in my wardrobe. It was like hiding child's toys method. Same mentality I was happy like a child  when I found it. This basic and simple method is really good way to reuse your clothes and make you smile, believe me!

Btw, how did you find my new hair style?
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder