16 Mayıs 2012 Çarşamba

Ayse Rodoslu






Arm Party günümüzün en göz alıcı takı trendlerinden biri.. Önceki postumda size Ayse Rodoslu'nuın takılarından bahsetmiştim.( Hatırlamayanlar tık tık ) Geçenlerde Ayşe Rodoslu'nun evine konuk oldum ve takıları büyük bir keyifle yakından inceledim. Takıların zarif kesimleri beni benden aldı diyebilirim.
Takılar 14 ayar altın. Pırlanta , yakut , safir ve siyah pırlanta gibi değerli taşlarla tasarlanıyor. Yazlık ürünlerde genellikle rengarenk, neon ipler kullanıyor.
1. ve 3. fotoğraflarda gördüğünüz yüzük ve bileklikler ise kız arkadaş gruplarında kızlar birbirlerine doğum günü hediyesi olarak alıyorlar. Bağlılığın simgesi olarak. Ben bu fikri çok sevdim.Çok samimi kız arkadaşlara hediye edilebilecek manevi anlam taşıyan bir hediye...

Ayse Rodoslu'nun takılarını Gimora , Bebek Mücevherat ve Ozusta Mücevherat Alsancak mağazalarında bulabilirsiniz.

Buarada hangisi favoriniz?

As I mentioned you earlier in my this post about  jewelry designer Ayse Rodoslu. Yesterday  I was invited to her house  and I  chatted with her about the collections and looked thru all her gorgeous designs. These elegant and classy jewelries are all made of gold and she uses diamond,Yakut, sapphire and black diamond as jewel. Usually she puts neon and colorful ropes for summer collection. She  definitely  creates awesome collections.

if you'd like to see for designs more please check her web site by clicking here.

btw, Which one you like most?


























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder