10 Şubat 2012 Cuma

IFW/FA12 - Tuvana Büyükçınar


IFW'ye ilk gidişim dolayısıyla ilk acemiliklerim.Yanıma 50mm lens alıp gidince podyumda yürüyen mankenlerin boyutu çekirdek kdr oluyor.Zoom lensimi almadığıma bin pişman olsamda çok geç. Bu post beni tatmin etmedi, sizi eder mi bilmiyorum ama hiç çıkmamak beni daha çok üzeceği için hiç yoktan iyidir mantığını güttüm.

Tuvana Büyükçınar'ın koleksiyonun adı " Ciddiyet Parodisi". Çıkış noktası 2. dünya savaşı sonrasında modanın doğuşu ve 100 yıla aşkın geçirdiği evrim ve döngüsü. Koleksiyon da victorian esintiler oldukça fazlaydı. Moda da benim en tahammül edemediğim bir tarz ama Tuvana içersine çok hoş seksi motifler atmış bu sebepten çok beğendim koleksiyonu ancak koleksiyonun adındaki parodiyi pek göremedim bana göre  eğlenceli detaylardan çok seksi  ve kadınsı detaylar vardı.
Koleksiyonda tüvit, kaşe, koton, flanel ve ipek kullanılmış çoğunlukla. Bordo,tarçın,lacivert  ve kiremit renkleri hakim.

This is my first time  in Istanbul Fashion week  and I was so  unexperienced. I took my 50mm lens and it was not a good choice for runway shots. Next time I'll take my zoom lens.So this post doesn't make me satisfy but it's better than none.

Tuvanna Buyukcinar's collection is called "Parody of Severity". Idea  was the evolution and cycle of fashion  after the world war II. Collection has  victorian look with sexy touches. Actually  I could'nt see any parody in the collection, it was  so sexy and feminine for me.
In the collection  tweed , stamp, cotton, flannel and silk fabrics were often used.Bordeaux, cinnamon, dark blue were the dominant colors

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder