28 Ağustos 2012 Salı

On the Way to Pasific Coast







Selam Millet, harika bir tatil geçirdim ve artık  gezip gördüğüm yerlerin postlarını hazırlamak için kolları sıvama vakti! Batı Amerika tatilimi size yolculuğumun başladığı noktadan itibaren anlatmak istedim çünkü size anlatacaklarım daha buradan başlıyor.

Yolculuk esnasında bizi zorlayan tek şey eşimle beraber geçirdiğimiz migren atağı oldu. İlaçlarımızı valizimiz de  unuttuğumuzu fark edince hostes'den ilaç istedim. O da ne? artık ilaç vermiyorlarmış. Uçak içerisinde doktor anonsu yapıyorlarmış doktor uygun görürse ilaç veriyormuş. Uçak içerisinde doktor anonsu ve sonrasındaki karmaşayı gözümün önüne getirince ( milletin aaa nolmuş acabaları gibi )  ortalığı ayağa kaldırmaya gerek yok dedim ve atağımla 13 saat boyunca boğuşmayı tercih ettim.


Hello Everyone, After an amazing holiday in West coast of US here I am! I have tons of photos to share with you so here is the beginning.


Our flight was a bit challenging for us because I and my husband had a migraine attack.
It takes aprx 13 hours to flight from Istanbul to Los Angeles so you can imagine how painful it was. ( I forgot our pills in our luggage ) And according to airway policy they don’t supply medicine, only they announce for doctor in aircraft so I didn’t want to make people panic. So I chose to survive with it.



Grönland üzerindeyken her ne kadar yer yüzünü göremesekte kutup üzerinden geçme duygusu  bir enteresan.

Bu sıralarda baş ağrısı sebebiyle başımın vücudumdan ayrı seyahat etmesini bile talep ediyordum!
 

Hello LA!
Next post is Universal Studios Hollywood


Follow me on Instagram as Trendydolap -Twitter - Facebook

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder