22 Temmuz 2012 Pazar

Isabel Marant Number Tee Inspired





  Yaklaşık 2-3 senelerdir bu üzerimde gördüğünüz gibi sayılı basketbolcu tişörtüne benzer bir tişört arıyordum. Tabii bulmak  ne kelime o ozmnlar bol tişört buldun mu nimetti. Aradığım tişörtü ta ki Isabel Marant  yapınca Zara'da bulabildim. Benim anlamadığım çok mu şey istiyorum. Neyse geç oldu ama kavuştuk sayılır.

  İnternette ilk ayakkabı siparişim  bir fiyaskoyla sonuçlandı. Bu altı platform spor ayakkabıları görür görmez aşık olmuştum. Bir çok markanın koleksiyonunda buna benzer model olmasına rağmen Istanbul'da görmek bir türlü mümkün olmadı. Ben de çareyi Asos'da buldum. İlk ayakkabı siparişimi verdim. 38-39 ve hatta 40 numara olabilen  koca ayaklarım için işi garantiye alıp 39 numara sipariş ettim. İlk başta açılır belki düşüncesiyle giydiğim bez ayakkabılarım artık kısa mesafe ayakkabısı oldu gitti. Bana da küçük çapta bir ders oldu.

Son bir kaç kelime de İstanbul'un Venice Beach'ı sayılan Caddebostan sahiline gelsin.İstanbul'da en favori mekanlarımdan birisidir.

Temmuz'un son haftasının tadını çıkartın...


 I was looking a number tee for a long time and couldn't find it anywhere. Thanks Isabel Marant for making these number tees popular because finally I found at Zara TRF.
 My first shoe purchase is this pair of white platform sneakers for Asos. But it's a dissapointment  a bit for me , It doesnt fit on me even though I ordered larger size. I can only use them in short distances or stands. :(

Enjoy the week!














T-shirt: Zara TRF   Şort / Short:  Zara   Bez Platform Ayakkabı / Platform Sneakers: Asos  
Kep /Cap: Nike     Tote Bag/  Naylon Çanta: Marc By Marc Jacobs   Sunnies: Ray Ban

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder